wtorek, 16 lipca 2013

Ja nic nie muszę........

Dość często od naszych bliskich, przyjaciół, dalszych znajomych słyszymy "dobre rady"...
Musisz ściąć włosy, będzie Tobie ładniej(choć w długich wygląda młodziej)
Musisz mieć Smartfona- jak możesz bez tego żyć????(chociaż obce jest danej osobie korzystanie z nowinek technologicznych)
No a teraz standardzik "Musisz kogoś mieć!!!Nie możesz być wiecznie sam/a!!!!"
Otóż ja nic nie muszę!!!! Jak będę chciała to to zmienię...być może zostanę starą panną z dziesięcioma kotami(chociaż nie przepadam) albo dwudziestoma psami(czemu nie???)...W sumie co najwyżej mogę być starą panną z odzysku....Nie muszę nikomu podawać śniadań, prasować koszul, czekać czy wróci cały z imprezy(i czy w ogóle wróci). Wkurzam się strasznie, przeogromnie kiedy ktoś wie lepiej ode mnie czego mi potrzeba w danej chwili. Nie można nikomu niczego narzucać(chyba,że chodzi o podatki) zwłaszcza tego jak mo dysponować swoim czasem, ciałem i duszą. Każdy jest kowalem własnego losu a mądralińscy lepiej wiedzący ode mnie(od nas) niech zajmą się sobą.Może oni coś muszą- ja nie!
Jak będę chciała to zmienię swoje życie,ale z pewnością nic nie muszę!!!!!

3 komentarze: